aydaberra37 Arkadaşlar emzirdiğim için crezette kullanıyorum regli dönemim geldi lekelenme şeklinde oluyorum sadece crezettede ilk ayım bu ilaçla ilgili sizin tecrübeleriniz neler.
3kedili2bebekli aydaberra37 oilac öyle ya lekelenme yapıyor yada hiç adet olmuyorsunuz yine de doktorunuza yada eczaciniza bildirin
aydaberra37 3kedili2bebekli yan etkilerinde lekelenme vardı canımda regli sürecini etkilemez die düşünüyordum ama etkileyecek sanırım.Sprelde kayma vs yapıyor diyorlar birde içimde birşey olduğunu bilmek toaf yapıyor içimi die sprel istemedim.
3kedili2bebekli aydaberra37 malesef etkiliyor bende çikolata kisti için kullandım 2 sene regl görmedim