Herkese merhaba bebeğim iki aylık başından beri sütüm azdı önce süt artı mama verdim fakat sonra sütüm tamamen kesildi mama ile beslemek zorunda kaldım . Şuan 2 aylık olmasına rağmen 4200 doktorları sağlıklı alır kilo diyorlar ama etrafta 2 aylık olup daha fazla kilo olan bebekler ver. Mama iki saatte bir 70 cc içiyor geceleri hatta daha az bile içtiği oluyor şuan aptamil içiyoruz . Bebişi böyle olan var mı yasa cc artırmak için neler yapabilirim deneyimli annelerden görüş bekliyorum çok moralim bozuluyor açıkcası