drsndrsnn123 Besafe Izi Turn B I-Size 0-18kg. Oto koltuğunu daha hamileyken çok araştırmıştım çünkü özellikle hafta sonları çok sık seyahat ediyoruz ve güvenlik öncelikliydi bizim için. Her markanın test onayı yok eğer almak için alacaksanız ucuz markalara da bakabilirsiniz ama gerçek güvenliği düşünüyorsanız adac test onaylı markalara bakmalısınız. Bebeğinizin güvenliği ve kemik gelişimi için 0-18kg almanızı öneririm çünkü 30 kilo çocukla 10 kilo çocuğun yapısı ve gelişimi bir olmaz. Mağazada gidip görme imkanınız varsa beSafe ve diğer markaları gözle bile kıyasladığınız da size zaten güven verecek. Duruş pozisyonu da çok önemli, bir çok oto koltuğun da kademeler var ama hangi kademeye alırsanız alın puset gibi değil oturuyormuş gibi pozisyonda duruyor bebek ve hiç sağlıklı değil ben yeni doğduğu günden beri kullanıyorum büyüdüğünde 18-36 olarak geçiş yapıcam Kraft ı kullanmayı düşünmüyorum inanılmaz dandik. Zaten onu sürekli kullanmadığımız 2.aracımız için almıştık kısa mesafeler için düşünmüştük ama onun için bile kullanamadık her seferinde besafe i geçiş yaparak kullandık