Ebe kilo alımının az olduğunu geceleri daha sık emzriemmi başka bı hastann cocugunu mama -meme şeklinde baslattgni söyledi bikac gün öncede doktor kontrolüne gotrdum doktor iyi oldgunu söyledi kafam karsti bebeğim az mı kiilo aldı.biz zaten meme reddini yeni yeni yendik hala daha beslenmenin ortasnda aglayp uzaklasyor bu yüzden rahat değilim kafam karsti