Kızlar benim bebeğim 2 buçuk aylık emziriyorum ama biraz emiyor sonra memede hemen uyuyor sonra yavaş yavaş emiyor uyandıkça emziriyorum bazen çok huysuzlanıyordu bende hep gaza yoruyordum meğersem aç kaliyomus iki kere mama hazırlayıp verdim sakinleşti uyudu çok şükür sütüm de var acaba yetmiyor mu hani kaynıyor derler ya gerçekten kaynıyor sütüm acaba büyüdüğü için yetmiyor mu ne yapmalıyım sizce yanımda kimse olmadığı için her şeyimi buraya yazıyorum sizden de yardim bekliyorum