happymom1 aslında mesele ihmal değil, eminim ki sizde ihmal etmiyorsunuz. Sadece dünyaya bir de çocukların bakış açısından bakmıyoruz çoğu zaman. Mesela bizler bir şeye üzüldüğümüzde ağlarız ya da olan düzenimiz şaştığında bizde bir afallarız. Bebeklerimizde öyle bir şeye üzüldüklerinde ağlarlar ama çoğu zaman biz anneler anlamamasını susmasını isteriz. Ya da düzenleri şaşınca örneğim kardeşi dünyaya gelince olan düzeni şaşıyor bizler direk adapte olmasını bekliyoruz. Onların dünyası bizimki gibi değil henüz mantık yürütemiyorlar. Biz anneler ne yapsakta bazen tıkanıyoruz. Ama şunu unutmayalım hepimiz çocuklarımızla ilgilenende çocuklarını çok seven anneleriz❤️