Ben de. 5 aylıkken başladım gayet ana baba usulü gidiyorum hiç uç gün kuralı uygulamadım alerjik bebek olsa sütümden de geçerdi diye düşünüyorum her şeyi tarttırdım balık bile. Hiçbirini de bir iki kaşık olarak gitmedim normal seviyede verdim çok şükür hiç bir sorunumuz olmadı. Her verdiğiniz besine zeytinyağı koyun hem kilo aldırır hem kabızlıgı önler