Nazli7 benim kızım 16 aylık, okumam için bana getiriyor, bazen kendi sayfalarını çeviriyor, bazen de yırtıp duruyor, gene de kitapla haşır neşir olmasını istediğim için eline vermeye devam ediyorum, yırtılan yerleri de bantlıyorum, öyle okuyorum, bazen aldığımız ilk gün yırtıyor, içim gidiyor ama ne yapayım, bir şekilde öğrenecek