Selam sevgili anneler,
Sizlere bir şey sormak istiyorum. Henüz 24 günlük bebeğimi emzirirken sütüm geliyor sağdığımda bazen 40 cc bazen 60 cc elde ediyorum ama 60ı tamamladığım sayılıdır maalesef. Demem o ki sütüm geliyor fakat bu cc ile bebeğim doymuyor haliyle mama takviyesiyle ilerliyoruz. Çevremdeki herkes bebek 2 aylık falan olunca çenesi güçlenecek ve daha iyi emecek uyuyakalmayacak çektikçe arkasından sütün gelecek merak etme diyor. Böyle bir tecrübe edinen var mı? Dedikleri gibi çenesi yorulduğu için mi çekemiyor? Yoksa ben hep böyle mama takviyesi mi vermek zorunda kalıcam :(