aybarsturan Annelerin sezeryan doğum yaptım ve yaklaşik 4 ay olucak göbeğimin emir dikme gidiceğini söylediler ancak kaldı bu süreden sonra korse kullansam işe yarar mı ve hangi korseyi kullanmalıyım tavsiye edermisiniz lütfen