tubaadmr ah gerçekten aynı şey basımıza gelmıs doktor atopik oldugunu söyledi bıodermanın atopiye meyilli ciltler ıcın olan jeli ve nemlendırıcısıne gectık iyi geldı cok yogun çocuğun cildi rahatladı
Ama benımkı yanakları kırmızı kırmızı alevliydi önce hipokort kortizonlu kremle söndürdüm o kırmızılıgını sonra nemlendırıcıyle devam ettik bunun yanında doktor elidel merhem verdi kortizonsuz gönul rahatlıgıyla kızaran yerlerıne kuruyan yerlerıne surebılırsın dedı faydasını görduk artık yuzunu ovuşturmuyor cocugum hep uyanıyordu kaşımaktan sureklı kendını uyandırıyordu kıyamam ya bebekler cok savunmasız