Kuzu Bu marka kanguruyu kullanıp memnun kalan yada kalmayan var mı arkadaşlar solombaby ve mamadusbaby markalarını da inceledim ama babalinbaby daha uygun geldi yardımcı olursanız çok sevinirim
ozdmrgmz Kuzu ben kullanıyorum gayet memnunum, kendim takabiliyorum. Diğer dediğiniz markalardan bi farkı yok bence.
Defnedilan34 Kuzu bende mamadusbaby den aldım memnunum hepsi aynıdır hemen hemen değişen bisey yoktur bebek rahat etsin yeter
Kuzu ozdmrgmz uzun zamandır arastiriyorum babalinbaby yeni buldum fiyatı diğerlerine göre uygun olunca tereddüt yaşadım biraz açıkçası kaç aylık bebeğiniz sırtta belde ağrı yapmiyor degilmi
ozdmrgmz Kuzu 9 aylık olmak üzere, yani uzun süreli kullanımda illaki oluyo ağrı ama rahat bi kanguru. Oğlum en son 9 kiloydu, taşımak zor olmuyo. Bende tesadüfen mağazada görüp aldım ama memnunum.
GameProMom Kuzu ben oğlum 2aylık olduğundan beri kullanıyorum , şimdi 3buçuk aylığız, rahat ve kullanışlı bi kanguru.
Weewe Oğlum 5 aylık, bazen eşim bazen ben kullanıyorum epey rahat. Çok uzun süreler tutmuyoruz bebişi kanguruda ama atıyorum bir saat durdu, hiç ağrı hissetmiyoruz.