1kutu açılmamış 1kutu açılmış mama vardı Bebelac 4numara 1pakette bez vardı 1numara açılmamış
Eşime sağlık ocağına Verde gel tarihi geçene kadar 1çocuk içsin en azından dedim sağlık ocağı Bebelac önermiyoruz çok şekerli mama diyip almak istememiş eşimde verexek 1 aile var almicaksanız oraya vereceğim demiş öyle diyince almışlar. Bebelac bende veriyorum çok şekerli gelmedi bana aksine Aptamil şekerli bir mama ama onu ver diyorlar anlamadım