meleksaymazz Bebeğim 1.5-2 saate uyurdu 3-4 saate bir şimdi uykuya zor dalıyor sıçrayarak uyanıp ağlıyor uykusunu da alamıyor kısa uyuyor varmı aynı şeyleri yaşayanlar
Deletedmom_268 meleksaymazz keşke gece yapmasa da gündüz böyle yapsa gerçekten çok zor olmaya başladı artık ya
meleksaymazz Deletedmom_268 valla ondan daha zor üst komşum masa çeker gibi hergün sesler yapıyorlar benim kız ona bile uyanıyor o olmasa daha huzurlu uyuyacak