Benim bebeğimde on yedi aylık boğulacak gibi öksürüyor uyurken , bu sabah başladı. Burnu akıyor ana şu an uyurken de tıkalı gibi hırıltısı var. Az önce nebülizatörle fizyolojik serumu buhar olarak verdim biraz açıldı gibi oldu. Üzerini örtsem terliyor örtmesem öksürüyor ne yapacağımı şaşırdım gerçekten. Daha bir ay olmuştu atlatalı arkadaşından bulaştı tekrar. Offff