Oğlum 7 aylık olmak üzere. Sünnet ettirmeyi düşünüyorum büyük ihtimalle 6 aydan büyük olduğu için genel anestezi olacak. Gece 12 den sonra mama yememe olayı var mı kizlar. Bu durumu nasıl atlattiniz. Oğlum açlığa asla gelemiyo. Her bebek gelemez biliyorum ama o günü düşündükce kötü oluyorum gece uyanınca nasil durdurcam sabah kalkacak mama isteyeck nasıl vermeden o kadar saat aç kalacak bu çocuk. Tecrübesi olan yazabilir mi. Gece azıcık da olsa mama versem 2 3 gibi bı sorun teşkil eder mi 🙄