mervebb biz 2 gunlukken yaptirmistik , paldir puldur direk karar verip hastaneden cikmadan yaptirdik iyi de oldu simdi iyi ki yaptirmisim diyorum 🤭☺️ ilk gun biraz sorunlu oluyor sonra ki gunler temiz bakilirsa hic bi problem olmuyor merak etmeyin ve tavsiyem bi an once yaptirmaniz bayrama kadar bile beklemeyin bence