Kızlar merhaba,
Bebeğim 1.5 ay erken doğdu şuan 10 aylık normalde çığlık atan gevezelik yapan devamlı söylenen bir bebekti ancak 8. Aydan sonra bi sessizleşti gülüyor kahkaha atıyor ancak çığlık atma babıldama yok. Ağzını açmıyor hiç gülmek dışında. Ekran sıfır hiç izletmedim kitap okuyoruz devamlı. İşe döndüm ama home office çalışıyorum evde yanımda da bakıcı ablası var oda çok ilgileniyor çok kitaplar okuyor ben işe döndüğüm için psikolojisi bozulmuş olabilir mi orda bebeğimle ilgilenmek yerine bilgisayara bakıyorum sonuçta 😔 ama sık sık kucaklıyorum emziriyorum altını değiştiriyorum ilgimi de kesmiyorum çalışırken asla. Bu sessizleşme normal midir