Kızlar merhaba bebeğim altı buçuk aylık bugüne kadar ne emzik ne biberon hiç kullanmadık kaşıkla verdim suyu ve mamayı şimdi büyüyo ve daha fazla suya ihtiyacı olacak ona bi suluk almak istiyorum ama biberon tutmadığı için karar veremiyorum onları kullanabilir mi sever mi diye var mı öneriniz veya aynı durumu yaşayan 😞