Arkadaşlar selam, kızım 4 buçuk aylık 2 aylıkken agulamalara ses çıkarmalar konuşunca tepki vermelere başlamıştı, ama 4. Ay dolduktan sonra hiç konuşma eğilimi yok, mızmızlanması çoğaldı onu atak ayı olduğu için kafaya takmıyorum ama kendi kendineyken falan da öyle sesler çıkarmıyo bunu yaşayan var mı aranızd,sürekli konuşuyorum kitap okuyorum diğer gelişimleri iyi çok şükür ama bunu kafaya takıyorum biraz