Kızlar merhaba 2 yaşında bebeğim gece boyu mama diye uyanıyor sanki yeni dogmuş gibi 2 saate bir beslenmek istiyor gün içinde ağzına lokma bişey koymuyor elma ve mandalina dışında ne yapmam gerekiyor gerçekten yoruldum çeşit çeşit hazırlıyorum tabak aldım renk renk belki dikkatini çeker yer diye yok yani lütfen bi akıl verin 😔