Asporceee sormak istediğin birşey olursa yardımcı olurum ben çok ağladım kahrettim kendimi ama milyonda bir görülen kalıtsal bişeymiş bundan sonraki çocuklarda ve çocuklarımızın çocuklarında da görülme ihtimali varmış aynen tek tedavisi ameliyat yolu daraltan kası açıyorlar göbek sağ üst kısımdan açık ameliyat şeklinde oluyor ameliyattan sonra çok zorlu bi süreç yok ben sadece ilk bikaç gün enjektörle besledim birden yüklenilmesin diye kusma varmı yokmu kontrol için, eğer doktor arıyorsanda bağcılar eğitim araştırma hastanesinde nurseli hanım var çocuk cerrahı bizim ameliyatı o yaptı işinde çok iyi ben randevusuz gittiğim halde muayne etti film çektirdi onu beğenmedi ilaçlı film çektirdi geldi ilacı kendi hazırladı kendi içirdi hemen yatış yaptı ertesi günde ameliyat etti çok şükür ameliyattan önce 2 günde 200 gr verdi çocuğum çok şükür geçti sizinkide geçicek Allahın izniyle