Gamzosgamzos ben de 26 aylikkken yapmıştım. Çok zor oldu, gece ağladı çok. Memede uyuyordu. Tvyle tabletle uyuttum ben. Uyanıp yine ağladığı da oldu. Kucağıma aldim, sakinleşmedi. Arabayla gezdirdigimiz oldu. Zordu yani ama şimdi o kadar rahat ki, saat başı kalkiuodum, bazen o da dalmakta zorluk cekiyodu. Ben de çok zorlandim, emzirmek istedim ama bı sekilde bıraktirmamiz lazım zamanı geldiginde