Sezaryen doğum yaptım, emziriyorum ama günde 2-3 kez çok azaldı. Gerçi emzirmeyle alakalı olduğunu düşünmüyorum emziren arkadaşlarım 6. ay civarı olmuş genelde. İlk 1 yıl normal diye okudum ama 1 yılı geçti biraz daha beklesem mi dr gitsem mi aynı şeyi yaşayan dr giden var mı varsa ne dedi?