Kizlar 2 çocuğumuz var eşim abisine atıp durdu arabamizla ceza yedi 4 bin onu ödedik 2 bin verdi onu vermedi kız kardeşi abi bana mont al babam aticak dedi onu vermediler sonra babasının 500 TL eksiği varmış bankaya onuda atmadı ve ayın 15 inde maaş yattiginda babasına 1700 atmış ve beni kandırıyor bak babam gecenki verdiğim paraları attı diye bı baktım kendim daha sonra giden paraymis ver sorduğumda ben atmadım pazartesi sana gosteriyim diye kendince beni bilmez sanıyor ve dun sal istedim alicaksann all diye ismimle hitap etti evine birşey alırken skarak indirime denk getirerek icin çabalıyor onlara yedirmesi çok zoruma gidiyor arti