Merhaba bende 2 ay önce doğum yaptım benimde sizin gibi meme ucum hiç yoktu içine göçüktü resmen e bebekte silikon meme ucu var yada eczanede onu aldım su an 2 aylık olduk hala onunla emziriyorum sadece anne sütüyle besliyorum kesinlikle o silikon ucu alın çok kolay bir şekilde bebek tutuyor ve emziriyorsunuz