suyolu Merhaba Ne ailemde küçük bir bebek, çocuk var ne de etrafta. Çocuğum okula başlayana kadar belki de oynayabileceği sosyalleşeceği bir akranı olmayacak. Ben yakın beraber büyüdüğü bir arkadaşı olsun çok isterdim.
Nikita suyolu bunun için her gün parka götürüyorum. Bir tane doğru düzgün bir çocuk ve annesiyle tanışırız da arkadaş olurlar belki diye. Geçenlerde bir bebeğin yanına gitti. Ben de kızımın peşinden gittim. Annesi kızıma güya severek pörtlek göz dedi. Gözü pörtlek de değil ama demek ki hakaret etmeyi seven bir manyakmış diye düşündüm ve kızımı ondan uzaklaştırdım. Böyle böyle iyisini bulacağım artık
suyolu Nikita garip insanlara da denk gelmek var tabii. Keşke hem kafa dengi hem de bebeklerimizin birlikte oynadığı birisi denk gelse aslında istek değil ihtiyaç
Tazeannef Ben hamileyken gebe okuluna gitmiştim. Oradan kafama uyan kızlarla muhabbeti kesmedim şimdi bebilser doğdu 10 ayli 7 aylık 1 yaş 8 aylık erkek bebislerimiz var ayda 2 3 kez görüşüyoruz onlara da bize de çok iyi geliyor. Keşke öyle bı imkaniniz olsaydı ama parkta da bulunur bizde çıkıyoruz büyüdükçe arkadaş edinir oralardan da