superkahramanbiranne 1 yaşında geceleri ağlıyor ama gözleri kapalı şekilde. emzirsm de ağlıyor ayağımda salluyorum sallanmak istemiyor.. gecenin bi yarısı uyanıp oyun oynuyor zerre uykumu alamıyırum. ne bebeme ne kendime faydam oluyor . uyumak istiyorum. çok yoruldum