sweet__mom Ben çok direndim. Her yolu denedim süt arttırmak için olsun bebeğimle aramdaki bağ kuvvetlensin diye vs. Ama annelik, sadece 2 memeden ibaret olmak değil. Bunu çok geç anladım maalesef. Hem kendimi hem bebeğimi yıpratmış oldum. Ne zaman emzirmeyi sağmayı kestim kızımın uykusu düzene girdi. Bebeğiniz sağlıklıysa mama da verseniz sorun olmuyor. Anne sütü gibisi yok hemde asla yok. Ama kendim için diyorum ki olmayınca olmuyor. Yetmeyince yetmiyor. Şimdiki aklım olsa asla o kadar uğraşıp bu kadar yıpranmazdım. (Anne yüreği belki de yine aynısını yapardım bebeğim az da olsa anne sütü alsın diye) ama kimseye bunu tavsiye etmem. Felaket yıpratıcı ben emzirme döneminde mahvoldum. Doğum sancısı hamilelik falan asla sorun değil emzirmenin yanında 🤷🏼♀️🤦🏼♀️