Bir haftadır kaka yapmayan çocuğa kolaylık için bağırsaklarını yumuşatmak için ne yapılabilir deneyimli anneler yazabilir mi lütfen?🥹 fitille yapamadı sırf fitil yüzünden altını zor alıyorum tekrar koyacağım diye korkuyor, 2 yaşından beri ara ara yaşadığımız kabızlık ve ayakta kaka yapma alışkanlığı iyice kronikleşti, yarın randevu bulursam başka doktora götüreceğim, iki haftadır duphalac kullanıyoruz ama çatlak falan mı var bilmiyorum kakayı yapmayı reddediyor ve ıkınmıycam diye ağlıyor ne yapacağımı bilemiyorum doktora kakayı yapmadan götürdüğümde orda da travmatize olur endişesi içindeyim ama nasıl yapılacak bu kaka :(