Dilekkkk19 kızımın 2 yasina girmesine 3 hafta kaldi dun akşamdan beri emmiyor yani emmek istedi ama bir sekilde gecistirdim cunku yemek yemeyip sofrada her seferinde emmek istiyor bende bugun biraktirdim yanlis mi yaptim acaba bu zamana kadar emdi hep hiç mama falan kullanmadik zaten. Gece birkaç kez uyandi emmek istemedi ama agladi sadece uff olmus diye emmek istemiyor suan devam edeyim mi biraktirmaya yoksa emzireyim mi bilemiyorum