rukiss doktor çok rahattı kendimi sorgulamadım acaba abartıyor muyum diye 😅 bebeklerin fizyolojik yapısı. Mecbur gelişimini bekleyeceğiz. Kilo ve boyda ciddi bir kayıp yoksa çok müdahale etmiyoruz dedi. Gündüz hiç uyumuyor gece uyuyor dedim. İhtiyacı varsa uyur gecedeki gibi dedi. Ya doktor gevşek ya ben çok evhamlıyım ama rahatladım açıkçası 🤣