Bende batmanda bir buçuk senedir yaşıyorum eşim asker polis için nasıl çalışma şartları bilmiyorum ama biz çok rahatız kaldığım semt güzel hep aile dolu kışı çok soğuk değil sadece yağmuru var yazı evet bunaltıcı bir havası var eve kesinlikle klima şart 45 dereceden aşağı düşmez sıcaklık insanları sıcakkanlı ve çok rahatlar hiç kendini asla yabancı hissetmezssin gezme açısından fazla avantajı yok sadece avm felan var ama her mağaza var neredeyse birde mardin urfa diyarbakır gibi yerleri gezmeyi çok istiyosan yakınlar rahatlıkla gidip gezebilrisin mesela erzurumsa yaz sadece çok sıcaklığı bir iki ay oluyo gerisi hep soğuk ben bayburtluyum orasıda yan komşusu ondan biliyorum ki erzurum kışın çok soğuk eksi 30 ları bile görüyo eğer soğuğu sevmiyorsan gitmeni tavsiye etmem nerden geldim buraya dersin bu yönden dejavantajlı ama öbür türlü yaşam açısından nasıl bilemem