haydii Kimine iyi geliyormuş kimine gelmiyormuş Ben yaptırmayı düşünüyorum. İnşallah yorumlarınız neler hayırlı geceler
Umutveannesi haydii eşimin iş yerinden arkadaşı yaptırmış geçen hafta. Çok iyi geldiğini söylemiş, eşimde yaptırmayı düşünüyor. Bildiğim kadarıyla her zaman yapılmıyor belirli tarihleri oluyormuş sanırım
caniminikizleri haydii şayet adetim gelmez ise ayın 27’sine randevu aldım bende yaptıracağım benim arkadaşlarım var hepsi yaptırdı ben kızıma yaptirttim hep çeşitli faydaları oldu ve sıra kendime geldi umarım adet olmadan yaptırma şansını bulurum
Burcutopal haydii ben her ay duzenli yaptiriyorum sirt boyun bel agrisindan ağlıyordum sukur ağrı kalmadj
Kubrayakut haydii ben yeni yaptırdım vücudumda değişen bişey olmadı ama tekrar bi yaptırıcam daha ehli dualı birine daha iyi bigünde
haydii Umutveannesi evet evet günleri var yok bende burdan bilgi almak için yorum açtım takipte kal sende bak burdan cnm