orkideSeverim sultan1210 ben devlette taktırdım iki çeşit tercih var bizde demedi devlette bir tane oluyor dedi doktorum ama başka hastaneyi bilemem sorduğumda bakırlı taktım dedi
06690669 Ballibademin_21 2 veya 3 günde istiyo doktorlar ama hıc adetsızkende takılan var rahım daha yukarı cıkmadıysa fazla acımaz. Bız sımdı ne dersek dıyelım yarın gıdınce korkucaksın fazlasıyla bende ilkinde oyle oldum panıkten elıö ayagım tıtremıstı 😂
Edakaranlk alsnn evet canım devlete taktrdm adet olman gerekmez kan alıyorlar sonuç çıkınca takıyorlar
redife Ballibademin_21 hamilelik şüphem yoktu çünkü korunuyorduk ben aydı eşim ayrı bugün doktora gittim adet gecikmesinden ötürü beta istenildi az önce sonucuma baktım 198 di yani gebelik var