Kızlarr 10 gün sonra 11 aylık olacağız yaşımıza az kaldı ve çalışmak zorundayım bebeğime annem bakacak ve emziriyorum. Çalışırken emzirme sürecini nasıl ilerlettiniz veya neler yaptınız veya bebeğiniz kaç aylıkken işe başladığınıza göre mi yol katettiniz? Endişelerim var daha önce hiç ayrı kalmadık süreç nasıl olacak,iş,ev,yorgunluk,çocuğum derken nasıl başedeceğim düşünceleri sardı beniiii