Nuriyenur öncelikle hayırlı olsun, Rabbim ağız tadıyla oturmayı nasip etsin. İnanın ben geçen sene sadece mutfak tezgahı kestirdim. O inşaat marangoz tozları 1 ay boyunca dolaplardan asla çıkmadı. Komple iki kere temizlenirse ancak temiz olur, bu süreçte de siz çok yorulursunuz, vaktiniz varsa zamana yayın derim.