Kızlar yüzüm geçen yaz krem sürmediğim ve çok güneşli ortam da kaldığım için yandı o an farketmedim kızarıklık olabilir diye düşündüm ama o kızarıklık 6 aydır geçmedi esmer tebliğiyim ve gözlerimin altı kırmızı duruyor krem bir çok denedim genelde nemlendirici önerdiler aklınıza ne nemlendirici geliyorsa kullandım ama işe yaramıyor böyle bişey yaşayıp düzeltebilen var mı