Öncelikle hepinize iyi geceler 🥰 bebeklerine uyku düzeni oluşturmuş annelerden yardım istiyorum. Bebeğim bazen kucağımda ninni söylerken, bazense emerken uyuyor. Gündüz uyuturken genelde bir problem olmuyor fakat gece uykusuna geçişte çok dirençli. Yoruluyor diye çok üzülüyorum. Genelde sabah 9 gibi kalkıyor, 3 gündüz uykusu yapıyor. Gece uykusu için saatlerce uyutmaya çalışıyorum ve bu bazen 12-1de sonuçlanıyor🥹 hem bebeğime üzülüyorum uyuyamadıkça ağlıyor, hem de eşimle birbirimize vakit ayıramadığımıza. Nasıl rutin ve düzen oluşturabilirim? Bu aylarda nasıl bir uyku rutininiz var? Ve ben nerde hata yapıyorum 😢