Merhabalar bebeğim 7 aylık ek gıdaya geçtiğimizden beri kabızlık problemi çekiyoruz 5 6 gün yapmadığı oluyor müdahale etmeyeyim diyorum ama kendini parçalıyor yapamıyor mecburen uyarıyorum. Uyumadan önce zeytinyağı da veriyorum. Başka tavsiyesi olan var mı?