Sıcak çorbanın içerisine elini soktuğu için elinin üstünde yüzeysel bir yanık oluştu.o an ambulans geldi müdahale edildi ama büyük bir yaraydı.2 hafta oldu tabii bu olay. şu an yara kabuğunu attı elin üzeri pembe kaldı acaba iz kalır mı. Doktorun verdiği kremleri kullanıyorum her kafadan bi ses çıkıyor iz kalır kalmaz diye