yuce1 Kızlar merhaba konu hakkında bilginize ihtiyacım var. 22 yaşındayım ve saçlarımda inanılmaz derecede beyazlar var doğumdan sonra baya çoğaldı aynanın karşısına geçmek istemiyorum artık önlemem için yapılacak bir çözümünüz varmı
Eysar yuce1 benim de çok var on diplerde boyamak tan yoruldum birde omre saçım mahfoldu zaten saldım ya çok sinir bozucu
nili1104 yuce1 bende 24 yaşındayım saçlarım resmen bembeyaz bende Ombre yaptırıyorum kendi saçımın beyazları da sarıların arasında sanki yansıma gibi duruyor hiç sırıtmıyor
Senazz11 yuce1 bende de durum aynı 15 yaşında vardı 22 yaşındayım komple beyazladı sürekli sıkıntı stres daha ds beyazliyorlar
yuce1 Eysar ben boya yapmıyordum ama artık yapmam gerekiyor gören 40 yaşındamısın bu ne hal diyorlar canım baya sıkılıyor bu duruma