[
(https://) kızım17 Nisan doğumlu 2 yaşına girecek yemek yemiyor geceleri devam sütü veriyordum 2 defa 1 e indirdim sadece uykuya daldiktan sonra veriyorum sabah kahvaltıda zeytin domates salatalık haşlanmış yumurta bal ve pekmez koyuyorum ama sadece zeytin ve domates yiyor bazen 1 2 ısırık yumurtadan alıyor. Öğlen çorba yarım kase zor iciyo akşam yemekte de sadece çorba içiyo. Meyveye arası iyi suyu da bol bol içiyo. İştahı açılsın diye buna 470 küsür para verdik. Kullanıp memnun olan varmı? Ya da tavsiye edeceğiniz bir şey. Kilosu da çok yok. Dr’a her gidişimde. Anne babası zayıf çocuk da zayıf olur diyo ama anne sütü alamadığı için mama kullandık 1.5 yasinda mamayı devam sütüyle değiştirdik doktor kontrolünde. Yine de şöyle bi kilo alıp iştahı açılmadı. Çevremden çok baskı alıyorum. Hatta bi ara eşim bile söyleniyordu. Arkadaşının çocuğu kızımdan 6 ay küçük anne sütü alıyor ve kilosu kızımın 2 katı neredeyse. Bunu herkese söylüyor. Ben de üzülüyorum bunu eşime söyledikten sonra. Dikkat ediyor artık ama yine de kendi kendimi yiyip bitiriyorum. Elim ayağım bağlı gibi ☹️😖