Ben kullanıyorum çok memnunum. Cam olması özellikle hoşuma gitti plastik biberonlara göre ağırlığı var tabi ama öyle aman aman bi ağırlığı yok. kolik önleci tavsiye ederim. Lansinoh un biberonu da var ama sanki bulaşık makinesinde bardaklar buğulu olur ya aynı öyle oldu. Hoşlanmadım