İyi geceler kızlar az önceden beri sanki yeni tatlı yemişim gibi ağzımın içi şeker gibi İnternette diyabet yazıyor ve bütün belirtileri doğru yani sürekli yemek yemek istiyorum ye.esem hemen elim ayağım titriyor acaba doğru mu diyabet hastası mıyım lütfen cevap verirseniz sevinirim