Kızlar doğum yapalı 7 ay oldu son iki aydır düzenli oluyordum fakat sonra vitamin ilacı kullanmaya başladım Demir ve D vitamini kullanıyorum ve bu ay olmadım bi türlü 12 gün gecikti vitaminlerden kaynaklımıdır sizce bi yardımcı olursanız çok iyi olur ya içim içimi yiyor resmen