Kızlar bebeğim 34 hft hafif prematüre olarak doğdu. Şuan 24 aylık oldu ama sadece kelimeleri söylüyor hiç cümle kurmadı. Konuştuğumuzu çok iyi anlıyor. Mesela bir şeyi istediğimde getiriyor dur dediğim de duruyor vs. Ama hala cümle yok. Erkekler geç konuşuyor diyorlar ama bu durum biraz canımı sıkmaya başladı. Aynı durumda olan ya da yaşayan var mı aranızda?