Bence çıkmadığı günlere şükredin 😂 koltuk boyuna göre değişir çıkıp çıkmaması. Annemin koltukları alçak oğlum kolay çıkıyor ama benim koltuklarım yüksek biraz zorlanarak çıkıyor ya da yere yastık atıp ona basarak çıkıyor. Valla tırmanmaya başlamadan önce daha rahatmışım. Her odada işimi yapabiliyordum ama artık her yere tırmandığı için onu bir odada bırakıp başka odaya geçemiyorum. Yemekleri tezgaha oturtup öyle yapıyorum yoksa yataklara çıkıp zıplıyor iki kere kötü bi şekilde düştü maalesef. O yüzden ne kadar geç o kadar iyi 😂