H12345 1.5-2 ayda kpss lisans, eğitim bilimleri ve alan sınavını yaptım ve atandım. Ezberim hiç iyi değil sadece liseden kalan sağlam temelim vardı ama liseden kalan. Çok verimli çalıştım. Gerçekten güdülenirseniz hayli hayli yaparsınız. Kendinize güvenin…