Dilan0072 Kızlar ılk oğlum 3 yaşında sarışın beyaz tenlı 2 oğlum 2 aylık esmer siyah saçlı acaba rengi açılırım herkes bu kıme benzıyor diye diye pakının bozdular ona siyah oğlan dıyorlar çocukların rengi açılırmış yada her karede aynı olmak zorundamı🥺
Deletedmom104 Dilan0072 herkes bu kıme benzıyor diye Anana de geç. Manyak mı ne bu insanlar. A a a a a a a üstüme iyilik sağlık
lceLady Dilan0072 Benım oglanın açıldı. Simsiyah dogmustu. Hatta dedim. Cocuklar karısmıs olabılır benle alakası yok 😁 Ben kumral yeşil gözlüyüm Şimdi 2,5 yasında. Sac rengi o kadar acıldı ki. Aynı benim gibi 😁 tek benzeyen yanıda bu😁
Deletedmom104 Dilan0072 Cnm seri üretim mi bu çocuklar birbirine benzicek. Saçmalamışlar. Onun kendine has güzelliği niye takıyorsun kafaya. Eşi benzeri yok işte de geçiştir
fa_sena_y Dilan0072 benim kızım da simsiyah doğmuştu 4.ayda saçları döküldü sonra açıldı tabi yine çok açık değil ama kumral saçları